dinsdag 7 mei 2024

Gelopen

Zo, het is dinsdag . Gisteren wezen lopen . Maar niet helemaal volgens plan. São kwam naar Madalena do Mar , en liet daar haar auto staan . Met mijn auto gingen we naar Ponta do Sol, naar de rivier waar ik elke dag loop. Maar we liepen vandaar niet de ravijn in , maar omhoog, naar een oude levada . Vandaar , als we boven waren , zouden we naar Madalena do Mar lopen. Maar toen we boven liepen , bij de levada , en mijn auto daar zagen , herinnerde São zich , dat ze haar autosleutel in mijn auto had laten liggen . Beter daar dan wanneer we al in Madalena do Mar waren. We hebben ons plan gewoon aangepast en zijn verder gelopen , maar een rondje in Ponta do Sol gelopen. Zijn daar genoeg plekken die we nog niet hebben gezien. 
We hebben heerlijk gelopen , na een aardig rondje besloten we om via de oude levada weer terug naar beneden te lopen. Dat pad naar beneden is best lastig . Breed , maar veel los gruis en dat soort dingen . Dus echt oppassen dat je niet naar beneden glijd en of je enkel verzwikt. Maar we kwamen weer heel beneden .
In de middag niet zo heel veel gedaan . Even gekeken hoe mijn plantjes er bij stonden . Hier en daar wat water gegeven . De kippen natuurlijk gedaan . De dingen die je altijd moet doen .
Vandaag komt Kate , dus even kijken wat we vandaag gaan doen . Ik heb genoeg werk. Mocht ik wel eens klagen dat het werk zwaar is , kijk dan naar de eerste foto hier onder . Dat is zwaar werk. Langs de levada lopen met een krat vol kool . Maar goed ,wil nog wat dingen op het land zetten , heb nog wel wat ruimte . We gaan het zien. Voor nu, blijf gezond.

Zwaar werk.

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten