vrijdag 26 juni 2026

Komt goed

Vrijdag , en het is hier , gelukkig , niet zo heel warm. Gisteren is Renée naar Loja do Cidadão da Madeira geweest . Daar moet je zijn voor onder andere je verblijfsvergunning en je rijbewijs . Had haar daar afgezet , en gelukkig was het daar niet te druk. Zit midden in Funchal . Toen ze klaar was is ze zelf nog even naar wat winkels geweest . Maar dat viel haar toch wel iets tegen. Het gaat steeds beter met haar oog , maar in drukte en zo is het toch niet 100% he. 
Maar goed, heb haar later weer opgepikt en alles was geregeld . Haar rijbewijs is verlengt en die komt met de post . Nu  vandaag. Straks gaan we weer naar Funchal . Ze moet vandaag voor controle. Dan gaan we zien hoe het er voor staat . Moet ze blijven druppelen ? Krijgt ze een staaroperatie ,en zo ja , wanneer ? Al dat soort dingen . We gaan het zien he.
Heb dus verder eigenlijk niet te veel te zeggen . Dit soort dingen gaan voor . Hoop dit weekend wel het nodige te doen in de logeerkamer . Nog een keer dweilen en zo . Maar ben al een heel eind . Ben ook water aan het geven . Probeer dus ook nog wel het nodige te doen . 
Goed, ga zo wat eten . En dan straks met Casper naar de levada en dan tegen half negen op weg naar Funchal . Hopen dat de dokter op tijd is en we niet urenlang rond moeten hangen . Voor nu , blijf veilig en gezond .

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten