Okay , het is maandag . Het is hier niet zo warm als in Nederland . Wat is zo hoor en zie is dat niet echt fijn. Heel warm en veel onweer . Hier is het gewoon veel bewolking . Niet de hele dag , en als de zon dan wel door komt kan het gelijk weer warm zijn . Dus ook dat is niet echt goed. Er is vandaag kans op regen , maar dat zien we wel . Zou op zich niet erg zijn , een buitje. Ben erg druk met van alles en nog wat .
Morgen Met Renée naar de dokter en vrijdag ook . Afgelopen zaterdag even São van Ribeira Brava naar Calheta gebracht en onderweg kreeg ik een berichtje dat Kate haar moeder is opgenomen . Dus die is even een weekje van het eiland . Dus ja, geen lekker jaar tot nu toe .
Misschien vanmiddag even een stukje lopen , maar dat is niet helemaal zeker . Het is het eind van het schooljaar en dan zijn er altijd dingen die moeten gebeuren . Dus of het door gaat , we gaan het zien. Heb genoeg te doen . Straks eerst maar even ontbijten , weer met de hond lopen en dan hoop ik een idee te hebben wat de dag ons brengt .
Ik zei nu net dat het inderdaad wat regent . Denk ´wat hoor ik zo vroeg ` . Het is normaal best stil rond dit tijdstip. Maar er valt dus wat regent. Niet hard , maar zien wat het wordt . Voor nu , blijf veilig en gezond .
maandag 22 juni 2026
Regen
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten