Woensdag , het gaat lekker . Gisteren in de ochtend niet al te veel gedaan. Genoeg bellen en berichten rond sturen . Niet echt mijn ding , maar soms moet je wel. En in de middag naar Funchal .
Renée moet dit jaar haar rijbewijs verlengen , ik ook , trouwens. Maar zij is eerst . Nu moet je een verklaringen halen bij de dokter dat je gezond bent en je krijgt ook een kleine oog test . En daar waren we toch wel een klein beetje bezorgd om . Want hoe gaat dat als je net ene operatie hebt gehad en als je er binnenkort nog één krijgt. Maar we zijn geweest en gelukkig hebben we een handtekening. De dokter begreep het helemaal . Vroeg wel of ze wel auto reed op het moment . En omdat ze dat niet doet en pas weer gaat doen als het allemaal achter de rug is , hebben we gewoon de verklaring gekregen .
Maar nu moeten we morgen weer naar Funchal . Nu moet je je rijbewijs echt aanvragen . En dan vrijdag weer naar Funchal voor de controle . En dan maar hopen dat ze gelijk een afspraak krijgt voor de volgende operatie . Je kunt het maal allemaal achter de rug hebben he .
Maar goed , daar om hebben ik verder niet al te veel gedaan . En de bedoeling is om vandaag te gaan lopen met São . Het was gisteren redelijk weer . Boven Funchal hing er wel een behoorlijke donkere lucht. Het is hier niet zo warm als in de rest van Europa . Maar het is zo nu en dan wel benauwd . Dus hoe en wat we gaan doen , we kijken wel even .
De wasmachine draait al , dus zo eerst even de was ophangen . Dan mijn rugzak verder inpakken en wat eten . Dan nog een keer met Casper lopen . Een half uurtje bij de levada . En dan op pad. Even lekker er uit. Voor nu , blijf veilig en gezond .
Renée moet dit jaar haar rijbewijs verlengen , ik ook , trouwens. Maar zij is eerst . Nu moet je een verklaringen halen bij de dokter dat je gezond bent en je krijgt ook een kleine oog test . En daar waren we toch wel een klein beetje bezorgd om . Want hoe gaat dat als je net ene operatie hebt gehad en als je er binnenkort nog één krijgt. Maar we zijn geweest en gelukkig hebben we een handtekening. De dokter begreep het helemaal . Vroeg wel of ze wel auto reed op het moment . En omdat ze dat niet doet en pas weer gaat doen als het allemaal achter de rug is , hebben we gewoon de verklaring gekregen .
Maar nu moeten we morgen weer naar Funchal . Nu moet je je rijbewijs echt aanvragen . En dan vrijdag weer naar Funchal voor de controle . En dan maar hopen dat ze gelijk een afspraak krijgt voor de volgende operatie . Je kunt het maal allemaal achter de rug hebben he .
Maar goed , daar om hebben ik verder niet al te veel gedaan . En de bedoeling is om vandaag te gaan lopen met São . Het was gisteren redelijk weer . Boven Funchal hing er wel een behoorlijke donkere lucht. Het is hier niet zo warm als in de rest van Europa . Maar het is zo nu en dan wel benauwd . Dus hoe en wat we gaan doen , we kijken wel even .
De wasmachine draait al , dus zo eerst even de was ophangen . Dan mijn rugzak verder inpakken en wat eten . Dan nog een keer met Casper lopen . Een half uurtje bij de levada . En dan op pad. Even lekker er uit. Voor nu , blijf veilig en gezond .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten