woensdag 28 december 2022

Toch goed geroken

 Eerst maar even over nu . Ben net terug van mijn wandeling met Casper , zo als normaal . En ik dacht al dat ik een brandlucht rook. En dan vooral plastic wat in brand zou staan. En dus net eerst maar even de krant bekeken. Ga straks even op en neer naar Calheta en wil toch wel weten of er wat is gebeurd . En ja , In Ponta do Sol , Lugar de Baixo is brand. En dan precies boven de tunnel daar . Denk dat het wel nu onder controle is , maar ze hadden de tunnel afgesloten en of die nu weer open is .... Ik denk het wel , maar wil het niet gokken . Denk dat ik boven langs rij. Maar zo te zien , en te ruiken is het nu meer smeulen dan branden. We gaan het zien .
Gisteren was het een heerlijke dag , prachtig weer . We hadden wel wat wind, die ook weer zand uit Afrika bracht , maar goed, je betaald altijd een prijs . En dat is wat wind , met zand. Het zijn wel de laatste dagen van het jaar . Het lijkt er op dat het nog wel even droog blijft , maar wat het oudjaarsavond doet , wie zal het zeggen . Voor mij maakt het niet uit, maar het vuurwerk in Funchal is wereldberoemd en veel mensen komen special voor dat naar Funchal . Echt overal vandaan . Ga nu ontbijten en dan maar even zien of ik nog meer kan vinden over de brand. Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten