dinsdag 19 oktober 2021

Dinsdag

 Gaan we weer. Vandaag wandelen met Sao , dus vroeg de deur uit . Zo als jullie zien ben ik toch hier aan het posten . Zal dit nog wel op de Wordpress zetten , maar denk toch echt dat ik helemaal over ga. Hou er niet zo van om zo veel mail te krijgen op te upgrade en dat ze steeds meer functie`s uit zetten , als je niet betaald. Maar goed , dat is mijn idee. 
Gisteren wel wat gedaan in de tuin. Het is warm, erg warm. Er zijn plaatsen op het eiland waar het nog 30 gr werd . Geloof dat dat vanaf donderdagmiddag wel over is . Ziet er naar uit dat de temperatuur naar beneden gaat en dat we wat regen krijgen . Zou de regen niet zo erg vinden , kan het eiland best gebruiken. Is natuurlijk soms wel lastig , vooral als het veel regent , maar we zijn een eiland en regen water hebben we nodig voor ons drinkwatersysteem. En de grond heeft het natuurlijk hard nodig. 
Mijngevoel zegt dat we dit jaar wat minder branden hebben gehad , maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Je hoort of leest niet alles he. Maar ze waren , weer mijn idee, niet zo groot. Dus dat is mee genomen. Ga mijn rugzak inpakken en verder klaar maken . Blijf gezond 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten