vrijdag 29 oktober 2021

Weekend

 Heb het al vaak gezegd en zal dat blijven doen , wat vliegt de tijd. En dan dit weekend ook nog eens de klok verzetten. Gelukkig gaan we naar de "goede " tijd, vind ik dan . Maar goed, zal daar verder niet op in gaan , wat goed of slecht is. Maar ben wel blij met de zo gehete wintertijd. Vroeger licht. Ben een echte ochtend mens, en het alleen maar langer licht in de avond laten zijn zodat men in het licht nog op een terras kan zitten , niet echt mijn ding. Maar dat je de zon kunt zien op gaan , dat is mijn ding .
Goed, dat was tijd, gisteren mijn tijd weer nuttige besteed. Heb weer een aardig stukje van mijn land schoon gemaakt . De grond is niet overal gelijk , en dit stukje is meer zand. Kijken hoe dat gaat als ik daar wat rode kool en Pak Shoi op ga zetten . Heb nog zat plantjes , dus maar eens zien. Kate was er ook gisteren en die heeft weer wat plantjes mee gekregen. Zij had weer wat Pak Shoi bij zich voor ons, zo iedereen weer blij. 
Vaak ben ik dan in de middag wat in de keuken bezig . Vind het altijd wel fijn om voor het koken de tijd te nemen . En vaak merk je dat dan ook wel . Smaakt over het geheel best goed, al zeg ik het zelf. Nu maar even ontbijten en dan straks weer met Casper onze vaste ronde lopen. Voor nu, blijf gezond . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten