vrijdag 22 oktober 2021

Eerste week

 Dit was dus de eerste volle week dat ik nu hier post. Zelf ben ik wel tevreden , moet ik zeggen . Je kunt qua opmaken het nodige doen . Gebruik nog niet alles wat ik zou willen en kan misschien wat vaker een foto plaatsen , maar goed, misschien komt dat nog wel.
Gisteren is Kate geweest en zijn Renée en ik samen even naar Funchal geweest . Was een tijd geleden , maar nu moest het maar even. Renée had een kabeltje nodig voor haar Appel - ding en ik ben dus geen Appel - fan. Ben er dus ook niet in thuis . Maar goed , dat is weer een heel ander verhaal. Hebben ook gelijk maar even een zak kippenvoer en een zak aarde meegenomen . Probeer toch zoveel mogelijk te combineren . Het is niet al te ver , maar voor niks rijden is ook niet nodig. Het wordt ook hier steeds drukker op de weg en dan nog eens de , voor ons doen, hoge benzine prijs. Was gisten € 1,70 per liter . Als ik het goed heb gezien , gaat het maandag 4 cent naar beneden , de regering haalt er wat belasting van af . De mensen moeten natuurlijk wel kunnen blijven rijden. We gaan het zien.
Heb gisteren wat aan geklooid , maar eigenlijk niet al te veel gedaan. Renée heeft wat last van haar oog . Gaat al wel iets beter , maar auto rijden nog maar niet . Dus we gaan straks even naar Ponta do Sol  , kan ze daar even lopen. Normaal gaat ze zelf elke dag naar Ribeira Brava , daar is het redelijk vlak en kan ze dus haar wandeling doen . maar omdat ik Casper mee neem en ik hem niet daar wil laten lopen , te druk voor hem en mij, en het is niet echt een plek waar je hond moet gaan zitten poepen , gaan we naar Ponta do Sol. Daar kan Renée vlak lopen en ik even een bergje pakken met Casper. Dus we gaan het zien. Voor nu, blijf gezond 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten