maandag 18 oktober 2021

Moet maar

Ben er niet zo blij mee , maar denk toch dat ik ga verhuizen.
Zit al jaren op Wordpress , maar als je voor een simpel YouTube video een betaalde versie moet hebben , Dat was dus eerst niet . En ik vind het best wel leuk en handig , maar ga er niet voor betalen. Deze blog heb ik ook al jaren , maar gebruik het eigenlijk niet. Dus heb het maar weer eens van stal gehaald. Even kijken hoe het ook al weer ging, hoe het werkt en wat de mogelijkheden zijn. Is Misschien niet zo mooi, even wennen , maar had al langer zo iets van bah. Zo veel mail van dat Wordpress. Weet best wel dat ze heel groot zijn, en ik maar heel klein. Ik heb niet al te veel lezers , en daar gaat het mij dan ook niet om. Maar had ook al mijn foto's op Flickr staan , was gratis en ongelimiteerd. Maar ook die gingen veranderen , nog maar een paar gb en de rest betalen. En zij konden je foto`s ook nog eens misbruiken. Dus alles gedownload wat ik daar had staan , en wegwezen. Je mag ergens best wat aan verdienen , maar het gaat er om de manier waarop en hoeveel.
Maar goed, een filmpje plaatsen , want daar ging het mij om. Er zijn steeds meer live - streams van Madeira online en wou er daar deze week een paar van plaatsen. Heb al een tijdje een filmpjes meer gepost en toen ik er achter kwam dat je daar nu voor moet betalen, niet dus . Dus ik post het hier , en denk er had over om deze site maar te gaan gebruiken . Gaan het zien en meemaken 
Het filmpje wat ik als eerste wil plaatsen is een live stream van af Restaurant Miradouro Cruz da Caldeira , in Câmara de Lobos. Ben er zelf ook wel eens geweest , heb daar ook gelopen. Er je hebt op deze webcam een mooi overzicht van onder andere de Via Rapida. Onze belengrijkste snelweg. En ook als het avond is geeft het een mooi plaatje . Maar goed, bekijk het eens en ik hoor het wel. Voor nu, blijf gezond .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten