donderdag 21 oktober 2021

Warm

 Ja, het is echt warm. Ook gisteren . En dan heb je ook nog eens dat er hier en daar een brand is , niet te groot ,maar genoeg en dichtbij om het wel te ruiken. Ook merken we wel iets van de vulkaan op La Palma . Dus al met al een het niet een lekkere warmte. Als het goed is gaat het vandaag of morgen vroeg verander en krijgen we regen en de wind draait . Dan krijg je natuurlijk in het begin alle rotzooi uit de lucht wel op de grond , maar zo werkt dat nu eenmaal. 
Gisteren met mijn kleinzoon in Nederland bezig geweest . Hebben samen aan een laptop gewerkt. Hij heeft er Windows 11 opgezet ,en ik heb hem wat kleine trucjes laten zien hoe je je het best op bepaalde sites kunt registreren . Hij had dat op deze manier nog nooit gedaan en vond het , denk ik zo , wel leuk. Zijn dus even met een video chat samen bezig geweest . Later op de dag nog even een video chat met mijn zus gehad , dat was ook wel weer leuk. Chatten elke dag wel even , maar niet met video he. Kan niet elke keer mijn knappe gezicht laten zien. 
Later zelf nog even TeamViewer uitgetest . Wie het niet kent , daar mee kun je op afstand dus een computer overnemen . Mocht ik een probleem hebben , dan kan mijn zoon, of kleinzoon even kijken wat het is . Ook werkt dat natuurlijk de andere kant uit . Ik kan hier mee ook iemand anders helpen. Ik gebruik het al jaren , maar net als elk programma update ze het regelmatig en ik gebruik het dus weer niet regelmatig genoeg om er een kei in te zijn. Maar het werkt weer . Goed, ga weer verder . Denk straks even naar Funchal. Blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten