donderdag 24 maart 2022

Bijna

 Ja, het gaat een stuk beter met Renée . We zijn samen naar Ribeira Brava gegaan , gisteren . En daar heeft ze een stuk langs de zee gelopen. Lekker vlak, goed geluid . Wat wil je nog meer . Heb er bij het benzinestation er uit gezet , ben zelf door gereden . Aan het eind ben ik met Casper een stukje wezen lopen en heb daar gewacht tot ze daar ook was. Als ze een probleem zou hebben gehad, had ik haar weer opgepikt he. Maar het ging goed. 
Vandaag is de bedoeling dat ze naar de tandarts gaat . Denk dat het wel gaat vandaag . Breng haar , natuurlijk, en wacht daar tot ze klaar is . Samen met Casper . In de ochtend komt Kate , dus ben wel bezig vandaag. Of ik vandaag wat op het land ga doen maar even bezien . Het regent zo nu en dan, en het land is nog behoorlijk nat . Denk dat ik maar wacht tot morgen . De bedoeling is dan om eerst de boodschappen te doen , maar daarna heb ik wel tijd om weer wat op het land te doen , hoop ik. Het nadeel dit weekend is natuurlijk de tijd. Maar goed, daar zal ik het maar niet over hebben , die gene die mij kennen , weet dat ik een pest hekel heb aan de `zomertijd`. Laat ligt in de ochtend . Ik ben voor het vroeg opstaan . Maar goed, het is wat het is. Ga ontbijten . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten