dinsdag 1 maart 2022

Nieuwe maand

 Maart , een nieuwe maand. Wat een wereld leven we in . Wat zal ik zeggen ? Ik weet het niet , er wordt al zoveel over gezegd , doe het maar niet . Het ziet er niet goed uit, ik mijn mening . Maar wie heeft wat aan mijn mening . Weet wel dat we denken zoveel geleerd te hebben de laatste honderd jaar of zo. We hebben alles, geld , eten , worden een stuk ouder . Hebben kennis die we honderd jaar geleden niet hadden. En we maken nog steeds de zelfde , domme fouten . Dan ben je niet dom, maar stom.
 Zo , dat moest ik even kwijt. Gisteren was het hier een droge dag . Heb dus een uurtje of drie lekker op het land gewerkt. Je moet niet te vroeg beginnen , het is dan nog best fris. Maar tegen tien uur werd het lekker en tegen een uur of 3 was het zelfs 20 graden. Dus toen nog maar even lekker met een boek in de tuin gezeten . Je moet ook niet te hard werken he . 
Straks weer lopen met Sao . De bedoeling is om naar Rosario te gaan en daar wat te gaan ontdekken . We hebben daar een week of vier geleden gelopen en daar wat plekken gezien die we nog wel eens verder willen bekijken. Het beloofd ook vandaag een aardige dag te worden , maar dit ligt toch aan de noord kant en dat kan net weer even anders zijn. Maar goed, dat gaan we zien. Voor nu, blijf gezond en veilig .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten