woensdag 23 maart 2022

Gelopen

 Ja, gisteren weer gelopen. Had natuurlijk voor dat ik weg ging alles zo goed als mogelijk geregeld voor Renée . Het gaat wel beter met haar , ze loopt al weer zo goed als zonder stok. Ze heeft hem nog wel bij haar gewoon voor de zekerheid . Had alles klaar gezet wat ze maar nodig kon hebben , en dan voor al ze dat ze hoefde te bukken. Koffie , thee , kopjes , noem maar op. En het ging goed. 
Ben met Sao naar Monte geweest . En dat was weer een mooie loop, ondanks de motregen en de lage bewolking. Hebben ongeveer 15 km gelopen .


Veel gezien en geleerd . Sao is er vaak geweest , ook als kind al he. Ze had dus genoeg te vertellen. Ik ik zag eindelijk waar dit beeld nu staat . Had het wel eens eerder gezien , maar dat was best wel wat jaren geleden . En toen was mijn hoofd een stuk slechter dan nu . Dacht al dat ik het gedroomd had. Maar goed, zag het staan en de ankerkettingen die er aan zitten , vielen me gelijk op. Heb het dus even nagekeken , en het is gemaakt na de eerste wereldoorlog , en die ankerkettingen staan voor de boten die in de haven van Funchal door een Duitse U-boot tot zinken zijn gebracht. 
Maar goed, we hebben goed gelopen en ondanks de regen heerlijk gelopen. We waren ook op tijd weer bij de auto, en al met al was ik even voor 13:00 uur thuis . En dat is precies de tijd dat Renée en Casper wat eten. Dus , goed gegaan. Ook de tijd dat ik niet thuis was ging goed , Renée was optimistisch , dus goede les. Als het vandaag een beetje aardig weer is , gaan we naar beneden en wil ze daar een stukje lopen. We gaan het zien. Voor nu, blijf gezond .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten