donderdag 31 maart 2022

Funchal

 Toch weer even . Gisteren samen met Renée naar Funchal geweest . Ze is wezen kijken naar een nieuw bed. Ze moet een bed hebben met bewegende bodem. Ze is nu weer een heel stuk beter , maar die rug wordt nooit meer goed. Dus de kans bestaat dat het zo weer terug is . Een verkeerde beweging en je hebt kans dat het er weer inschiet . En nu kreeg ik haar nog wel uit bed, maar als het erger is , of ik niet meer zo super sterk als ik nu ben , lukt dat niet , of ik doe haar veel pijn. Dus....
Maar goed, gisteren dus wezen kijken. Ze hebben wat , maar nu eerst even verder kijken. Misschien ga ik morgen even zelf, alleen naar Funchal . Er zijn wat winkels waar ik eerst wil kijken of ze wat hebben , en waar ik dan het beste kan parkeren zodat ze niet te veel hoeft te lopen . De stad is niet echt vriendelijk voor mensen met rugklachten . Dus eerst zelf maar even voor werk doen.
Gistermiddag nog wel een uurtje op het land kunnen werken. Het is raar weer , schijnt weer een paar dagen te gaan regenen , dus het schiet nog niet echt op. Maar we doen er niets aan , en zullen maar gewoon rustig afwachten tot het beter wordt . Ga nu even ontbijten. Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten