maandag 1 november 2021

November

 Zo, het laatste weekend van Oktober is geweest en gelukkig zitten we weer in de ons normale tijd. Sommige mensen noemen het "wintertijd " maar dat bestaat niet . Hoor ook op het nieuws vanochtend dat de herfstvakantie over is en dat door de " wintertijd " de dagen nu korter zijn . Volgens mij duren ze nu nog steeds 24 uur . Ook de hond vind al dat gedoe met de klok maar niks. Gisteravond , klok slag half negen , wat voor hem dus half tien was , kwam haar aan gerend . " We moeten naar buiten , baas "  Leg dat maar eens uit aan dat beest , je moet wat later , anders klopt je klok niet . Er is niks mis met zijn klok. Hoop echt dat men eens tot inkeer komt en wat ze " de wintertijd " noemen , nu eens zo laten . Het is de JUISTE tijd. 
Maar goed, ik weet het , zeur er wel vaker over . Maar heb ook best wel wat gedaan.

Niet al te veel op het land, je moet je zelf ook wel eens een beetje rust geven he . Maar heb wel een lekker gerecht gemaakt met weer Pak Choi . Nu weer eens heel anders en met wilde rijst . Moest de rijst eerst wel een beetje temmen , maar toen smaakte het ook heerlijk. De pak choi heb ik op mijn eigen land staan , maar heb ook plantjes aan Kate gegeven . Op haar stuk land groeien ze veel beter dan bij mij. Kan door de hoogte komen , hier of daar meer beschut of de grond is daar gewoon iets beter . Ik weet het niet . Maar het smaakt erg goed. 
Zo weer lopen met Sao , dus nu maar snel even ontbijten Voor nu, blijf gezond.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten