vrijdag 11 februari 2022

Noord

 Als de verwachtingen uit komen , draait de wind naar het noorden. En dat houd in dat het koeler wordt en we ook kans hebben op wat regen. Wat regen . Men verwacht niet dat het veel zal zijn. Maar het is afwachten he . Gisteren , samen met Kate , weer op het land gedaan. Hebben beneden de zoete aardappels er uitgehaald. Was de eerste keer dat ik dat op het land had staan , en het is geen succes geworden. Maar Kate had dat op haar land ook. Weet niet waar het aan ligt , maar goed , het is wat het is.
Ook de gladiolenbollen weer in de grond gedaan. Kijken wat dat wordt dit jaar. Had ze vorig jaar boven staan , maar nu beneden in de grond gedaan. Natuurlijk ook wat schoon gemaakt.
Vandaag maar even boven kijken wat ik kan doen . Wil een stuk schoonmaken en daar weer wat gaan zaaien . Heb wat liggen , even kijken wat er nu al gezaaid kan worden . Blijf altijd wel bezig . Ook ga ik vandaag weer lekker Nasi maken , en daar heb ik ook wel wat werk aan. Redelijk wat snijwerk. En ik hou er van de tijd te nemen in de keuken , als dat mogelijk is he . Haast is niet nodig , dus rustig aan . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten