donderdag 3 februari 2022

Onweer en regen

 Zag het gisteren aan aankomen toen ik met Casper langs de levada liep. De eerste wandeling , rond 5 uur en niet langs de levada , was nog droog en natuurlijk zag ik toen niet echt veel. Maar zo rond half 8 , kwart voor acht zag ik de lucht boven zee. En toen wist ik het zo goed als zeker , het zou een natte dag worden . En toen ik net 10 minuten thuis was , begon het . Ook nog al wat onweer en donder . Moet zeggen , we hadden het ook nodig . Het was afgelopen dagen veel te warm en je kon op je vingers natellen dat er onweer aan zou komen. 
Dus we zijn weer aan het puzzelen . Ook ben ik best wel wat in de keuken bezig geweest . Had een roerbak schotel, op zich snel klaar . Maar er ging veel in , dus een hoop snijden. Dan natuurlijk ook veel afwas. En ik hou van een opgeruimde keuken , dus tussen door gelijk maar even afwassen. 
Vandaag komt Kate , dus kijken of we samen wat op het land kunnen doen. Ligt er aan wat het weer doet he . Je kunt het nooit zeggen , gelukkig. We gaan het zien . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten