vrijdag 19 augustus 2022

Bezig

 Gisteren dan eindelijk een tijdelijk onderkomen voor de kippen kunnen maken. Je moet het licht zien he , en dan is het zo gebeurd . Maar ben iemand die iets moet zien, niet zo van de meetlat en dat soort dingen. Weet het , niet handig , maar mijn hersens hebben dat nu eenmaal, of wat er dan ook in mijn kop zit.
Hebben daarna het oude hok gedemonteerd en alle oude palen en ander hout wat er vanaf kwam , spijker vrij gemaakt. Heb daarna de dakplaten op de grond gelegd , ruw weg aangegeven waar de hoeken moesten komen en daar de nieuwe hoekpalen de grond in geslagen. Je moet het toch op een manier doen die voor je zelf het beste werkt he, en mijn hersens moeten het dus zien. Ook niet onbelangrijk is dat hier alles natuurlijk verschrikkelijk niet haaks of waterpas is. De grond loopt af , het stuk waar het op komt ligt tussen twee kleine levada´s en die lopen naar elkaar toe. Zo kan ik nig wel wat dingen ter verdediging aan dragen , maar ach, als ik maar weet wat ik doe, de kippen straks weer blij zijn met hun nieuwe hok, wat maakt het uit. Zal vandaag wel wat foto´s maken, dan maar zien wat jullie er van vinden . 
Het water geven en dat soort dingen in de tuin moet ik natuurlijk ook doen. Heb er nog wel wat in staan en zo nu en dan is het hier ook warm. De laatst dagen wat dreiging van regen , zo nu en dan een druppel , maar dat is echt niet genoeg voor de grond. Maar goed, houd me uit de kroeg . Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten