dinsdag 16 augustus 2022

Te veel

Zo, dinsdag , dus ga weer lopen . Het ziet er aardig uit buiten . Hoop dat het niet te warm wordt . Er is regen voorspeld , maar dan aan de noordkant en in de bergen . Weet nog niet zeker waar we naar toe gaan , maar dat komt straks wel.
Gisteren weer boven en in de tuin bezig geweest . Heb boven een voorraadkast , en die moet je zo nu en dan even nalopen , schoonmaken en controleren he. Heb al veel gedaan , is niet te groot , maar als je het zo nu en dan niet bijhoud , wordt het een zooitje .
De tuin , daar kun je elke dag wel 8 uur in door brengen . Genoeg te doen . En dat is maar goed ook , anders zou je je eigen maar gaan vervelen. De schuur kan ook altijd wel wat aandacht gebruiken en daar zal ik vandaag of morgen ook wel wat tijd aan moeten besteden. Maar dat is over een week of wat wel weer aan de buurt , als ik buiten wat minder kan doen. Kan en wil het ook niet de hele dag doen he , in de middag is het soms veel te warm. En wij hebben het nog niet zo als bijv in Nederland. Hier , in deze vallei , valt het reuze mee. 
Maar toen ik gisteren wat in mijn tuintje bezig was, en de pompoenen aan het nakijken was, zag ik een hommel in een bloem zitten. Druk alles voor mij aan het bestuiven . Pracht beestjes he. Maar deze had even iets te veel stuifmeel opgepikt. Foto hier onder.
Ga ontbijten en de was ophangen. Daarna mijn rugzak verder inpakken en dan de deur uit. Voor nu, blijf gezond 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten