woensdag 10 augustus 2022

Wandeling

Zo , ben ik weer . Gisteren wezen lopen, 18, 5 km . Maar het gaat nooit om de afstand . We zijn van Casa Ribeira Cales naar Pico de Arieirro gelopen. Ben wel vaker op Pico de Arieiro geweest , en eerlijk gezegd kom ik er niet graag. Veel te veel mensen . Maar goed, we hebben nu eens een ander pad genomen en dat was de eerste keer . Je loopt door Parque Ecológico do Funchal wat op zich wel een mooi park is. Veel BBQ plekken en zo . Ook probeert men veel inheemse bomen aan te planten . Want ook als is het een park, de branden komen natuurlijk ook hier .  Was dus weer een mooie wandeling
Even over twee uur was ik thuis . Brandon had de kippen al verzorgd , dus dat was wel fijn. Wel jammer dat hij dus morgen al weer naar huis gaat, de kippen worden dus wel helemaal mijn ding. Maar goed, ja morgen gaat hij weer naar huis. Tijd is omgevlogen . Vandaag gaat hij nog even lapas eten . Dat krijg je in NL niet . Ik ga nu gewoon een boterham met pindakaas eten . Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten