woensdag 3 augustus 2022

Wezen lopen

 Ja , het is woensdag . En dus even over de wandeling van gisteren . Zijn in de buurt van Porto da Cruz wezen lopen , voor de kenners , we zijn begonnen bij Larano. Je hebt daar een pracht uitzicht over de noordkust van het eiland. We zijn langs de kust gelopen tot Boca do Risco en toen landinwaarts naar de levada . Is een kleine 11 km, dus niets te gek. Ook niet erg steil of zo en een redelijk pad. Langs de kust is het niet fijn voor mensen met hoogte vrees, denk ik. En als het hard waait zo ik het ook niet lopen. Er waren wel wat mensen die behoorlijk op de rand stonden , die idioten heb je overal. Langs de kust kwamen we dus wel wat mensen tegen , vijf totaal, maar langs de levada waren dat er veel meer . Ook het enige min puntje van deze route , de mensen. Ben ik geen liefhebber van .
Maar goed , daar zal ik verder maar niet over uitweiden . Het was een heerlijke wandeling , hadden het gedeelte langs de kust nog niet eerder gedaan. Vanaf Boca dos Risco was het bekend gebeid. 
Toen ik weer thuis was, ben ik in de middag even met Brandon en Casper een stukje bij de levada hier rond het huis gelopen . Geeft toch een heel ander blik op de omgeving. En verder een rustige dag . Maar weer goed besteed . Vandaag gaat Brandon weer duiken en Kate komt . Dus even organiseren . Maar komt goed. Voor nu, blijf gezond .









Geen opmerkingen:

Een reactie posten