maandag 15 augustus 2022

Nieuwe week

Nieuwe week. Het weekend was niet gek. Heb weer het nodige gedaan. Verwacht deze week de generator , dus dat is ook weer het nodige te doen. Ben bezig de kamer boven wat op orde te brengen . Je moet soms even alles van zijn plaats halen en opnieuw neer zetten. kijken wat je echt wil houden en niet . Ook de tuin blijft werk geven , maar dat maakt niet uit. 
Het is hier gelukkig niet zo heet , we mogen echt niet klagen . De temperatuur is tussen de 20 en 24 graden , hier . Het kan in Funchal of in de bergen zo maar 4 of 5 graden warmer zijn. Maar over het geheel is het niet verkeerd . Men verwacht morgen wat regen , maar dan vooral in de bergen en of de noordkant . We kunnen het natuurlijk goed gebruiken , al zal niet iedereen er blij mee zijn. Als druiven op een bepaald punt zijn , wil je geen regen hebben , heb ik begrepen. Maar goed, we gaan het zien. 
Heb normaal mijn telefoon gekoppeld aan mijn laptop, draadloos. Kan ik de foto´s makkelijk over zetten . Maar dat schijnt vandaag niet te werken. Kan ik dus weer even uitzoeken waar  dat aan ligt. Geen idee. Dus een eigen foto houden jullie te goed. Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten