woensdag 5 oktober 2022

Bananen

Ben ik toch weer . Soms is het toch lastig om te posten . Maar ik doen het wel. Positief zijn is de helft zullen we maar denken . Moet wel even zeggen , het is een zooitje . Denk er maar eens diep over na.
Gisteren een paar bananen uit de bomen gehaald. Ben dus bezig om die te verwerken . Heb onder andere een paar bananen in de alcohol gezet. En ook een hoeveelheid appels in een pul gedaan met krenten en suiker . Dan krijg je een soort cider . Maar goed , ik begon over bananen . Het is soms best een toer om de bananen uit de boom te krijgen . De bananen zitten best hoog en zo als we weten is het nog steeds Pietje , wat inhoud dat ik echt niet groter ben geworden . Met de jaren eerder kleiner . En ook moet je met de jaren meer en meer uitkijken met klimmen in of op allerlei dingen. Maar goed , het is toch gelukt.
Afgelopen vrijdag , tijdens de wandeling slipte ik steeds weg. Heb gisteren mijn schoenen eens goed nagekeken. En heb of nieuwe zolen nodig , wat volgens mij niet mogelijk is op deze schoenen , of ja , dus nieuwe schoenen . Zal een foto plaatsen van de schoenen . 
Ga nu even ontbijten . Kate komt vandaag . En omdat het een vrije dag is in Portugal, komt ze wat vroeger . Dus voor nu, blijf gezond .






Geen opmerkingen:

Een reactie posten