woensdag 19 oktober 2022

Ben ik weer

Ja , het is weer tijd. Even een klein stukje . Gewoon om dat het kan. Gisteren een dag met redelijk veel regen gehad en er stond ook nog een behoorlijke wind. Dus het was niet echt een dag om buiten te werken. En vandaag begon het , terwijl ik met Casper de eerste ronde liep , weer te regenen . Ook staat er nog steeds een behoorlijke wind . Maar daar moeten we het er gewoon mee doen he .
De wasmachine draait , dus zo de droogrekken zo klaar zetten . Ik heb genoeg overdekte ruimte om het gewoon buiten te zetten . Als het heel erg nat is , en de was niet echt wil drogen heb ik ook nog een wasdroger , maar dat gebruik ik niet vaak.
Vandaag komt Kate . Maar als het blijft regenen doen we niet veel , of zelfs niets op het land. De auto kan wel weer eens gewassen worden , dus er is altijd genoeg te doen . En dan hoef ik het niet zelf te doen he . Goed, ga ontbijten . Zal het niet over politiek hebben of zo . Iedereen moet het maar zelf eens diep overdenken waar we mee bezig zijn. Ik heb genoeg gezegd. Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten