dinsdag 18 oktober 2022

Kruiden

 Ja, kruiden en specerijen  eigenlijk. Heb daar een voorraadje van. Sommige dingen laat ik zo nu en dan eens opsturen , je kunt hier niet altijd alles krijgen. Hoewel het in al die jaren wel is veranderd. Het aanbod is nu ook veel groter geworden . Maar af en toe wil ik wel weer eens overzicht hebben . En daar ben ik gisteren mee bezig geweest . Heb nu alles in een overzicht , maar het moet nog wel even dubbel gecheckt worden. Maar denk dat ik dat vandaag maar even aan Renée overlaat . Gewoon de lijst er bij , alles uit de boxen halen en er weer in doen. Niet dat ik het niet wil, of zo. Maar heb er wel een prijs voor betaald om dat te doen . Mijn allergie speelde weer op. Heb dus vanaf een uur of 3 weer , bijna constant , zitten niezen . Wordt daar zo moe van , niet leuk meer . Dus omdat te voor komen vandaag , maar niet meer aan de peper of andere dingen snuiven .
Ga vandaag denk wel verder in de kamer boven . Ging net dus met Casper even een rondje doen , en het is buiten niet koud, maar het waait goed en het is ook nog eens nat . Niet dat het hard regent , maar weet nog niet of ik we buiten kan en wil werken. Heb nog zat binnen te doen , dus maar eens zien. Het is herfst en dus heel gewoon dit weer . 
Als het een beetje blijft regenen is het ook weer een goede test on te zien of we de schoorsteen goed hebben gemaakt . Dus komt mooi uit , voor dat de winter begint . Voor nu, blijf gezond . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten