vrijdag 14 oktober 2022

Druk

Ja, vandaag een drukke dag. Straks natuurlijk eerst lopen met São. We gaan niet te gekke wandeling doen , ergens in Calheta . Want tegen of vanavond breng ik São , zuster en moeder naar het vliegveld . Ze hebben een doop feest morgen in Lissabon. Haar broer , die bij de Portugese Luchtmacht zit , heeft een dochtertje die morgen wordt gedoopt. Dus daar gaan ze heen . En dan komen ze zondag weer terug , en haal ik ze ook weer op. Maar goed , eerst lopen vanochtend 
Gisteren wat in de tuin gedaan , en natuurlijk in de keuken gemaakt. Iets met kip, sesamzaad en bananen . Dat met rijst. Genoeg gemaakt dat ik vandaag ook niet hoef te koken. Makkelijk , anders heb ik het iets te druk. Weet nog niet hoe laat ik naar het vliegveld moet , dat hoor ik straks wel. Nu eerst maar even ontbijten en dan de laatste dingen in mijn rugzak doen . Voor nu, blijf gezond .

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten