dinsdag 4 oktober 2022

Rustig weer

 Ja, het is nog steeds lekker weer . Het is droog , geen wind en hier rond het huis nog steeds 20 graden. Lager is het natuurlijk nog warmer Dus we zullen niet klagen. Op weersites is te zien dat het nog wel even zo blijft . Donderdag , misschien , nog wel wat regen. 
Ben gisteren weer boven bezig geweest . Dat is in de kamer boven , in de tuin boven en in de schuur. Het moet allemaal net passen he . Als ik iets van uit de kamer naar de schuur wil doen , moet ik daar wel ruimte hebben . Heb daar ook nog het nodige te doen , maar dat houd je bezig he . 
De tuin moet ook op orde zijn . Wil nog wat spruiten , bloemkool en zo poten. Heb wat gezaaid , moet even kijken of dat opkomt . Als ik eind van de week niets zie, dan ga ik begin volgende week plantjes kopen. Wil toch iets hebben staan. Maar dat zie ik over een paar dagen wel. Heb nog wat flespompoen van het land afgehaald. Er staat nog wat gewone pompoen . Nog ook bietjes . Maar het wordt al aardig leeg. 
Ga nu ontbijten , straks nog een rondje met Casper en dan weer naar boven . Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten