maandag 21 november 2022

Komt er aan

 Ja , het koudere weer komt er aan . Je merkt nu goed dat het frisser wordt . Er komt zo nu en dan een koudere wind , en dat voel je best . Ben net terug van mijn eerste wandeling met Casper , en zo rond 5 uur in de ochtend kan je vrij aardig inschatten wat de dag gaat brengen. 
Heb van het weekend wat op het land gedaan , maar vandaag denk ik dat ik maar wat in het huis doe. Heb nog wel wat op te ruimen hier en daar en wil ook nog even de puzzels op papier zetten . Heb een paar JvH puzzels en dat mag wel eens op papier staan, zo dat als  we een nieuwe kopen , het geen dubbelen is . Dus denk dat ik dat vandaag maar eens ga doen.
Heb van het weekend nog wat pompoen , bananen en pimpinela  van het land gehaald . En op dat moment weet je wel waar voor je het doet . Het is wel even werken, maar doe het graag . Ook als het wat minder weer is . Zal ook vandaag echt niet de hele dag binnen zitten, maar heb al de nodige tuinbonen in de grond gedaan . En dat kan ik over een maand of zo nog steeds doen. Dus denk dat ik nog wel even wacht en in december nog wat in de grond ga doen. We gaan het zien . Voor nu, blijf gezond .








Geen opmerkingen:

Een reactie posten