dinsdag 22 november 2022

Nieuwe dag

 Het is dinsdag , weer een nieuwe dag . Het is wat fris , soms hebben we even wat koude wind. Maar kan nog steeds buiten werken . Heb het gisteren even wat rustig aan gedaan met mijn arm. Het is vooral mijn ellenboog . En natuurlijk is het mijn rechterarm en je raad het al , ik ben rechts. Maar goed, ik heb genoeg te doen . Doe gewoon elke dag een klein stukje .
Gisteren mijn Jan van Haasteren even op papier gezet. Heb er een paar en het is wel fijn te weten welke je hebt . Dus heb dat nu even gedaan. Heb ook wat nog wel wat te doen in de schuur . Dus vandaag hoef ik me niet te vervellen . Wil nog wel een stuk land schoon hebben voordat het echt koud wordt , kan nog wel wat tuinbonen in de tuin doen. Maar goed , we passen ons aan aan de omstandigheden . 
Morgen komt Kate weer , en dan ligt het natuurlijk aan wat voor weer het is wat we gaan goed . Of de auto wordt gewassen of we doen samen wat op het land . We gaan het zien.
Verder is het hier rustig , qua weer en qua werk. Het is hier eigenlijk altijd rustig . Ga nu even ontbijten , dingen klaar zetten voor de thee en dan de krant cq twitter lezen. Voor nu, blijf gezond .


Favas , Tuinbonen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten