donderdag 10 november 2022

Rommelen

 Rommelen of gerommeld , ben gewoon wat aan het klote . Gisteren ben ik begonnen om boven weer wat schoon te maken , met de hogedrukreiniger . Ben nog niet klaar , maar het ziet er een stuk beter uit. Je hebt hier een hoop aanslag en mos en dat kan speciaal in de winter best glad worden en het ziet er niet uit. Plus dat het niet goed is voor je beton. Dus ben begonnen . Misschien vandaar weer een gedeelte , maar het kan ook zo zijn dat ik wat anders ga doen. 
Maak niet te veel op het land schoon, ten eerste blijf je bezig en het is ook wat beter voor het land als er wat op groeit en niet de hele winter mooi schoon en kaal ligt . Dan waait de goede toplaag er zo af . En nu hebben de insecten in de grond het veel beter , wormen en dat soort beestjes .
Zo, gisteren weer een brood gebakken . Ook al post ik niet , ben natuurlijk wel bezig. Maar vooral in de winter doen we toch wat minder , ben bijvoorbeeld wat aan het puzzelen , maar niet echt om elke dag hele verhalen te vertellen . En omdat ik nu op vrijdag wandel , is het toch vooral de maandag dat er wat meer te vertellen is . Als ik niet de helft vergeten ben he. Wordt een dagje ouder . Goed, ga ontbijten , het is als bijna kwart over vijf . Voor nu, blijf gezond 


Pimpinela of ook wel  chayote 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten