donderdag 17 november 2022

Veel gedaan

 Ja, gisteren was het heerlijk weer en veel gedaan . Kate was er en nadat ze het huis had gedaan zijn we een paar uurtjes in de tuin bezig geweest . En dan het gedeelte beneden . Daar heb ik wat pepers staan, wat aardbeien en wat fruit bomen. Maar niet echt groenten . Meer wat bloemen . Maar maak daar niet te vaak schoon en laat de natuur maar een beetje zijn gang gaan. Maar goed , zo voor dat de winter begint en het echt helemaal overwoekerd wordt , even goed schoon gemaakt . Nu kan het er weer even tegen aan. 
De wasmachine draait en zo ontbijten. en daarna mijn rugzak inpakken. Ja , ook deze week is het lopen met São op donderdag . Ben gelukkig flexibel en het komt haar beter uit. Moeten dan wel wel even kijken waar we lopen . Moeten toch ergens tussen 12:00 en 13:00 uur weer bij haar huis zijn. Ze moet vanmiddag nog wel even werken . Maar goed , het is wat het is . En dan kan ik morgen weer de hele dag wat doen. Tenminste als mijn ellenboog en schouder het toestaan . Voel het wel dat ik gisteren wat meer heb gedaan. Had tijdens het werk wel een brace om , maar gisteravond was het best gevoelig . Maar goed , dan voel je dat je leeft . Voor nu, blijf gezond .


Fanal 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten