woensdag 16 november 2022

Zon en druk

 Ja, gisteren even rustig aan gedaan . Heb wat problemen met mijn ellenboog . En had het geluk dat het gisteren ook nog eens zonnig was , dus lekker met een boek in de tuin gezeten. Maar vandaag heb ik weer het nodige te doen , dus even zien hoe dat gaat. Kate komt vandaag en wil dat natuurlijk benutten met het nodige te doen . Maar gaan het even zien. Heb wel een brace voor mijn ellenboog maar die kun je niet de hele dag dragen.
Renée is gisteren naar de tandarts geweest . Een wortelkanaal , dus gelukkig zijn de tandartsen hier erg goed . Niet dat ze het niet gevoeld heeft , maar het ging gisteren wel . Kijken hoe het straks is als ze opstaat. 
Heb hier onder een plaatje staan . Ben zelf niet voor de CBDC  en dan vooral de koppelingen die dan mogelijk zijn en die men echt van plan is door te voeren . Kijk en luister wat verschillende banken willen doen met het koppelen van je CO2 en dat soort dingen . Maar goed , dat vind ik er van . Ik doe al niet veel boodschappen en betaal altijd met cash geld. Ga eten en de was ophangen . Denk na en blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten