donderdag 27 april 2023

Gaan we weer

Gisteren maar even niet . Ben gisteren naar de oogarts geweest . En , volgens mij, is alles goed. Wordt natuurlijk een dagje ouder , dus de ogen merken dat ook wel . Maar gaat allemaal nog goed. 
Het is goed weer , ben overal en nergens mij bezig . Druk op het land . Veel schoonmaken en water geven . Maar gisteren dus veel minder kunnen doen dan ik had gewild. Moest om kwart voor tien in het ziekenhuis zijn , en na de eerste test kon ik een afspraak maken voor de vervolg test . Gelukkig kon dat in de middag . zo rond vier uur. Ben dus wel even naar huis gegaan . Kon dus gewoon thuis wat eten , de kippen verzorgen en zo . En nu we in Tabua wonen , is Funchal niet zo heel ver . Maar was blij dat ik wat vroeger werd geholpen en dus rond half vijf weer thuis was. Kom uit de grote stad, maar ben altijd weer blij dat ik weg ben uit Funchal en gewoon weer thuis ben 
Maar goed, we gaan er vandaag weer voor. Ga vandaag de laatste tuinbonen van het land halen. Kijken hoed het met de groenten staat die ik heb verplaatst . En heb nog wel wat meer dingen te doen. Ik blijf wel bezig , Dus voor nu, blijf gezond 

 

Heerlijk,  de geur van Jasmijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten