woensdag 19 april 2023

Van alles

 Ben ik weer . Het is raar weer . Zo is het warm en ineens valt er mist en bewolking over alles . En is het gelijk tussen de 5 a 7 gr frisser. Er is ook zo af en toe veel wind. Er waren  gisteren ook de nodige vliegtuigen die moeite hadden met landen. Maar goed, heb toch nog wel iets gedaan hoor. 
Moest tussen duur even Renée ophalen, ze had een probleempje met haar auto en die heeft ze maar even bij de garage gebracht. Toch heb ik boven weer een gedeelte van het watersysteem voorzien . En heb ook hier beneden Renée haar border van een watersysteem voorzien. Dus dat gaat lekker . Moet boven nog twee gedeelte doen , en dan beneden . Kan alles nu ook water geven hoor, dat is het probleem niet . Maar nu kan ik het beneden bijvoorbeeld de hele nacht aan laten en heb ik er geen omkijken meer naar . Ook boven zal me het veel tijd schelen en kan ik het per sectie aanzetten en in een andere sectie gewoon werken. 
Goed , gisteren ook nog wat in de keuken gedaan . Heb een meatloaf gemaakt . Was een behoorlijke tijd geleden dat ik dat had gedaan . We eten zeer gevarieerd en niet alles recepten komen elke week langs . Het was weer eens lekker om dit te doen en natuurlijk, om te eten . 
Vandaag komt Kate , maar nu zonder Leo , die is weer naar school. Even kijken wat we gaan doen , er wordt ook regen voorspeld . Of die ook komt , geen idee . We gaan het zien. Voor nu, blijf gezond.  

MeatLoaf 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten