dinsdag 18 april 2023

Werk

Zo, gisteren goed bezig geweest . Ben bezig met mijn watersysteem en het gaat goed. Ben nog niet klaar , maar het schiet op. Heb nu verschillende sproeiers geplaats die ik per sproeier in en uit kan schakelen. Mijn waterdruk is niet zo hoog dat ik meerdere sproeiers te gelijk aan kan zetten , maar het is gratis water , dus ik klaag niet . En op deze manier schilt het wel werk . Ik hoef nu alleen maar de juiste sproeier aan te zetten en kan dan op een ander gedeelte van de tuin wat anders gaan doen. Ben ook bezig voor Renée , zodat haar tuin ook wat makkelijke van water wordt voorzien.
Verder is het rustig en ben ik gewoon bezig. Het is en blijft raar weer . Vanochtend best wel weer fris . Het gaat erg op en neer . Hier gisterochtend ook fris, maar in Funchal was het erg warm. Renée is even naar Funchal geweest en het verschil was groot. Maar goed , we moeten het er mee doen.
Ga straks weer boven verder met het water . Kan het gedeelte wat ik al gedaan heb, al gebruiken. Maar als ik vandaag het zo ver krijg als ik denk , geeft dat wat meer rust . Ik kan het niet zo doen als de mensen hier , met de levada . Dat moet je eigenlijk met twee mensen doen , en ik vind dat er op die manier erg veel water verloren gaat . Maar dat is mijn idee . Dit is wel wat duurder , maar gerichter en voor mijn wat makkelijker . Goed , ga nu ontbijten . Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten