dinsdag 25 april 2023

Schiet op

 Gisteren is het toch nog een aardige dag geworden . Duurde even , maar na een uur of 11 a 12 werd het zelfs warm. Het koelt zo in de nacht nog goed af , maar dat is nier raar , het is nog geen eens Mei . 
Ben gisteren dus eerst maar even binnen bezig geweest . Heb Nasi gemaakt , een flinke pan. En dan heb je altijd wel wat snij werk , als je het een beetje goed wil doen. Dus daar ben ik wel even mee bezig geweest . 
En daarna dus buiten bezig geweest . Ben al even bezig met mijn watervoorziening . Heb het perkje van Renée nu ook van een sproeier voorzien. Dus dat schilt haar weer werk, nu hoeft ze alleen de potten water te geven . De rest is gewoon de kraan aan zetten en ze kan verder lekker gaan zitten .
Nu ook beneden een paar sproeiers aangesloten . Heb nu ook een goed overzicht wat ik nog moet hebben . Beneden zeker nog 1 sproeier , boven nog 2 . En dan heb ik het wel zo ongeveer voor elkaar . Maar heb het systeem nu liggen en kan het nu vrij simpel aanpassen . Maar kan nu vrij makkelijk links op het land water geven , en tegelijk aan de rechterkant werken. 
Goed , vandaag komt Kate . Ik weet het , het is dinsdag . Maar morgen ga ik even naar de oogarts . Moet mijn ogen eens in de zo veel jaar laten controleren . Heb een beetje een hoge oogdruk, maar de vorige keer kwam er uit dat dat voor mijn doen normaal is . Er waren geen problemen . Dus we gaan het zien. Ga nu ontbijten. Voor nu , blijf gezond  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten