woensdag 5 april 2023

Volle maan

 Wat was het al licht , toen ik net met de hond buiten liep. Nog geen 5 uur in de ochtend , prachtig die volle maan. 
Gisteren was het een dag met veel wind , een stuk frisser dan de vorige dagen en zelfs wat regen. Niet veel gedaan . Een beetje aan gerommeld . Renée is naar Funchal geweest , ze moest een paar nieuwe lenzen ophalen. Ik heb er maar een lekker rustige dag van gemaakt . Als de baas van huis is ...
Vandaag dus maar even zien . Het is nu onbewolkt , er staat een stuk minder wind . Kate komt vandaag , en als het goed is neemt ze haar zoontje mee . Denk dat hij nu ongeveer 8 is . Hij heeft Paasvakantie . En dus kan hij mij mooi mee `helpen ` . Moet kunnen he . Heb altijd wel wat te rommelen en als hij wat anders wil , gaan we gewoon even een stukje met Casper lopen. Het is ook nog eens goed voor Casper , die leert de laatste paar weken toch steeds meer mensen in en rond het huis te accepteren  , wat natuurlijk een goede zaak is. Hij blijft voorzichtig , maar doet het echt goed. 
Heb een foto gemaakt van de bananenbomen gemaakt . Een van die heeft een nieuw blad, dat er zo mooi uit zag. Ze veranderen en zijn verschillend. Ik heb twee soorten bananen , en dat verschil kun je aan de bladeren zien. São heeft dat mij uitgelegd . Het verschil zit in de insnijdingen . Ik zie het zelf niet zo duidelijk, maar het is wel zo. Maar goed , ga nu ontbijten en zien wat deze dag ons brengt . Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten