donderdag 6 april 2023

Hulp

Leo en Casper 
Het is heel helder buiten . Zelfs nu op dit tijdstip. Vind het altijd wel mooi , een volle maan. Had het er gisteren al over , maar vandaag is het volgens mij pas echt volle maan. Weet wel dat ik het zo na kan kijken , maar doe dat niet. Gisteren is Kate geweest en ze had een extra hulp bij zich . Dus heb hem mee genomen toen ik een stukje ging lopen met Casper . Ze moesten wel even aan elkaar wennen , Casper en Leo. Maar het ging wel goed, vond ik . Leo kon Casper gewoon aaien , Casper blafte niet de hele tijd . Dus volgende keer gaat dat vast beter . Leo heeft ook wat op het land geholpen . Hij heeft  twee oude bananenbomen omgezaagd. Denk dat hij dat wel leuk vond . En ze hebben volgende week ook vrij , dus de kans is groot dat hij dan weer mee komt. Ik heb daar geen last van , kan altijd wel aardig opschieten met kids.
We gaan het zien. De wasmachine draait al weer. En vandaag zal ik wel weer het nodige werk op het land doen . En natuurlijk de wandeling voor morgen voorbereiden . Weet waar we , ongeveer , gaan lopen . Op de Serra . wordt een kilometer of 10 . Als de track een beetje klopt . Ziet er een beetje uit als of men wel even heeft moeten zoeken. Maar goed, we gaan het zien. Voor nu , blijf gezond . 

 
 
Leo aan het werk 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten