dinsdag 11 april 2023

Soep

 Gisteren werd  het , uiteindelijk, een hele warme dag. Raar weer , veel zand in de lucht , niet fijn. Maar goed, je moet dan ook wel wat water geven . Dus dat maar weer gedaan . je blijft lekker bezig .
Heb ook een lekkere pan soep gemaakt . Een echt pan maaltijdsoep . Er zit een hoop groenten in . Het is een echte lokaal traditioneel recept . Sopa de favas . Of te wel tuinbonensoep . Maar er zit zo veel meer in de tuinbonen. Begon met de gewone soeppan , maar de mensen hier maken echt een PAN soep . Dus merkte al gauw dat ik mijn XXL pan moest gebruiken . Gelukkig heb ik een grote pan . Maar dan moet ik het wel in de buiten keuken maken , en dan heb ik een opstapje nodig om in de pan te kijken . Heel leuk, zo hoor je te koken . Maar goed , was het lekker ? Ik vind van wel . En ga dus echt wat meer recepten uit mijn boek uit proberen.
Ga zo alles klaar maken, vandaag een extra wandeling. Hoop dat het , als het weer warm wordt , dat net als gisteren dat wat later op de dag is . We gaan het zien . Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten