vrijdag 3 december 2021

Toch

 

Het is niet al te duidelijk, maar toch. De auto die uit de bocht was gevlogen , is toch weg gehaald. Hier zien je de bocht , en wat auto´s staan die betrokken waren bij het bergen van de auto. Heb vanaf mijn huis een mooi uitzicht op de bocht . Ben blij dat ze hem niet laten liggen. Kan zomaar he , halen ze de platen er vanaf en omdat het onkruid erg hard groeit , kan he zo een hele tijd duren voor dat iemand het in de gaten heeft . Maar goed, nu gelukkig niet.
Wat hebben we verder gedaan. Eigenlijk niet zo hee veel . Kate is gisteren geweest , zij heeft deze foto gemaakt. Renée en ik zijn even naar Ribeira Brava geweest . Was eigenlijk voor niks, moesten ons laten testen , maar er was onduidelijkheid over de openingstijden van de test locatie. Renée is in de middag terug gegaan en toen was het ook zo gebeurd . Ik zal vandaag maar even er langs gaan. Hier moet dus iedereen , geprikt of niet , nu elke week testen. En dan doen we dat maar he . 
 De groente op het land staan er aardig bij . Hoef nu geen water te geven , dus dat scheelt wel . Denk dat ik vandaag  en morgen weer even wat onkruid ga weg halen . Met de regen en wat zon schiet het onkruid natuurlijk ook de grond uit. Maar je moet ook wel wat te doen hebben he . Mocht me eens vervelen . Ga nu even ontbijten en daarna, zodra het licht genoeg is , weer even een wandeling doen met Casper . Voor nu, blijf gezond .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten