donderdag 9 december 2021

Rustig

 Ja, het is erg rustig weer . Geen wind, zo nu en dan een druppel, maar dat mag geen naam hebben . Wel iets frisser , maar ook dat vind ik zelf wel lekker .
Mijn voet is ook na de laatste wandeling niet slechter geworden. Mag dus niet klagen , Het valt tot nu toe dus mee, gelukkig . 
Gisteren een beetje op het land bezig geweest . Wat onkruid van het land en dat soort dingen. Niet veel bijzonders . Het is ook voor me zelf een rustige tijd he. Dus dan hebben we zelf ook wat minder te doen . 
Vandaag komt Kate , dus dan is de dag toch ook altijd weer anders dan anders he . Maar goed, ook deze dag probeer ik toch gewoon mijn ding te doen . Dus nu maar kijken wat het weer vandaag gaat doen en dan maar een plan maken wat ik ga doen . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten