vrijdag 10 december 2021

Bezig

Tomaatjes
 
Gisteren was het heerlijk weer . Dus toen ik terug kwam van mijn wandeling met Casper , veel in de tuin bezig geweest . Eerst alleen en toen Kate klaar was in het huis , heeft ze mij nog een uurtje op het land geholpen . Altijd fijn als je met twee man wat doet , schiet je extra op he. 
Er staat nog genoeg op het land, Rode Kool, Bloemkool, Chinese Kool , Tomaatjes . Nog wel wat meer hoor, zoals Broccoli . We hebben het nodige onkruid weg gehaald en ook nog wat verpoot. Nu maar kijken wat er groot wordt en wat we kunnen oogsten . Er staat best al veel waarvan ik zeg , dat ziet er goed uit. Maar er zijn ook plantjes waarvan je denkt, komt dat wel goed. Maar je weet het nooit. Als de nodige insecten je plantjes weten te vinden , ben je , als je net als ik geen insecticide wilt gebruiken , vrijwel kansloos. Of slecht weer , daar kun je al helemaal weinig tegen doen . We wachten het maar gewoon af he . Weet wel dat wat er ook uit de tuin komt , het bijna allemaal meer smaak heet dan wat je koopt. Dus altijd de moeite waard . En we hebben geen geld in overvloed , maar wel tijd . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten