maandag 27 december 2021

Vergeten

 Toen ik net het bericht van de 24ste nog eens terug keek, zag ik dat ik een titel was vergeten . Wordt oud he, dan heb je dat . 
Hier hebben we de nodige regen gehad. Op zich niks mis mee, we hebben water nodig. Maar het zou wel een klein beetje beter verdeeld mogen worden. Gelukkig doen ze hier nog niet aan manipulatie van het weer , zo als in sommige andere landen. Dat is dan weer wel fijn. Maar als andere landen het wel doen , wat voor effect heeft dat dan op het weer wereld wijd ? Ik weet het niet . Mochten er mensen zijn die denken , waar heeft hij het over , laat het me weten en ik zal er wat meer over zeggen .
Maar goed , ondanks de nodige regen toch een rustige , fijne kerst gehad, Geen eters, maar gewoon samen. Niet te groot uitgepakt , heb er toch al een hekel aan om te veel te eten. Dus redelijk normaal , maar natuurlijk wel lekker . Mexicaans. 
En het heeft niet de hele tijd geregend . Gistermiddag was het droog en zonnig . Het was zelfs warm. Nog even een uur of twee in de zon gezeten , met een boek. Was heerlijk. Maar later werd het weer grijs en daarnet bij de eerste wandeling met Casper hadden we weer  (mot)regen. Dus wat het vandaag wordt , we gaan het zien. Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten