vrijdag 17 december 2021

Eind

 Of ook wel , weekend . Ja , het is weer einde van de week. Nog even en het is kerst . Gisteren was het een frisse dag . Wat regen , lagere temperaturen en dat soort dingen . Nog steeds niets bijzonders , het is december . Kate is weer geweest en heb zelf wat op het land gewerkt. Een hele gewone rustige dag . Renée is weer getest en vandaag laat ik me weer testen . De hele bevolking wordt hier elke week getest . Kost wat , maar denk dat het op zich wel goed is . Alleen moet je dat wel volhouden he , weet niet hoe lang we het hier van plan zijn te blijven doen . Het gevolg is natuurlijk wel dat je nu meer positief geteste mensen hebt. Wil niet zeggen , dat al die mensen ook ziek zijn. Het blijft een moeilijk iets . Laten we hopen en bidden dat het volgend jaar beter is.
In NL hebben we bijna ons kabinet weer terug, of zou het echt een nieuw kabinet zijn ? Ik heb mijn twijfels . Maar wie ben ik ? Kijk en ben verbaasd . Maar goed , voor nu , blijf gezond . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten