vrijdag 31 december 2021

Bijna voorbij

 Zo, dit jaar is zo goed als voorbij. Ook gisteren was het droog . Kate is geweest en zelf heb ik ook weer wat in de tuin kunnen doen. Het werd in de middag ook weer warm , dus mijn boek is uit. De zon was er weer en dus nog even in de tuin gezeten. Zo lang het kan gratis vitaminen innemen , wat wil je nog meer .
Wat gaat het nieuwe jaar ons brengen ? Ik zal het maar eerlijk zeggen , ik heb geen idee ! Weer meer van het zelfde , of zal het echt beter worden ? We zullen het moeten afwachten . Politiek gezien heb ik er niet zo veel vertrouwen in dat het anders wordt. Kunnen wel wat nieuwe mensen minister of staatssecretaris worden , maar veranderd er dan wezenlijk wat ? Ben bang van niet . Ga niet aan mij vragen hoe het dan wel moet , ik heb er geen idee van , maar dat wil niet zeggen dat ik niet zie dat het zo niet goed gaat. Maar goed , daar zijn de meningen over verdeeld. We gaan het zien . Voor het volgend jaar wens ik iedereen een goede gezondheid en veel wijsheid tot. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten