dinsdag 28 december 2021

Kippen

Nadat ik gisteren eerst natuurlijk met Casper had gelopen , mijn gewone dagelijkse dingen had gedaan , ben ik naar rond half negen naar boven gegaan en heb ik de kippen in de hondenbench gedaan. Dat is niet de bench voor Casper , maar van de labardor´s die ik had. Dus een aardige grote. Had er eerst natuurlijk wat hooi en strooi in gedaan , wat te eten en drinken. En ze vonden het best . Ze zijn aardig tam, dus kon ze er makkelijk in doen en ze hadden geen stress. Toen heb ik hun hok even goed schoon gemaakt en er een nieuwe stok in gemaakt . Hun oude plek waar ze op kunnen zitten was toch niet zo goed en dus maar even aangepast . En toen ik klaar was, heb ik de hondenbach tegen het kippenhok aan gezet en ze liepen zo weer hun eigen hok in .
Verder niet zo heel veel gedaan , ben nog een uurtje of wat in de tuin bezig geweest . Het was aardige droog , heel af en toe wat motregen , maar ook hier is het niet koud . 
Straks weer wandelen met Sao . Weet niet hoe lang en welke afstand, maar we gaan het zien. Het wordt in de buurt van Prazeres . Kijken of het droog blijft . Voor nu, blijft gezond .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten