donderdag 2 december 2021

Regen

 

Toen ik dinsdag , rond zeven uur in de avond even buiten was, zag ik een paar auto´s staan en mensen met zaklampen wat rond lopen. Nu staan er hier veel walnotenbomen en kastanjebomen . En veel mensen komen die hier rapen. Dus dacht er verder niet bij na. Maar woensdagochtend , toen het licht was en ik terug liep met Casper van zijn wandeling, zag ik dus wat er was gebeurd. Woon valk bij een haarspeltbocht en er was een auto die de bocht is uit gevlogen . En een paar meter naar beneden is gevallen. Het is , vooral met regen , best een lastige bocht. Maar er zijn ook zat mensen die deze bochten met veel te hoge snelheid nemen, vooral als ze de berg oprijden . Maar goed, hoe dit is gebeurt weet ik niet . De auto ligt er nog steeds, heb zelf ook geen politie gezien of zo . Of de auto wordt weg gehaald , wie zal het zeggen .
Verder niet zo heel veel gedaan , heb wat last van mijn rechtervoet . Heb ik al eerder gehad , is iets met de peesplaat . Zit onder je voetzool. Heb goede  schoenen , moet ook maar even regelmatig wat oefeningen doen . Want niet kunnen lopen , dat is erg . Hoop dat het dus met wat oefeningen , goede schoenen en rust toch weer zover over gaat dat ik weer gewoon kan lopen. We gaan het zien. Het is wat het is. Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten