donderdag 20 januari 2022

Onrustig

 Zo, het is weer donderdag. Gisteren nog wel wat nat , maar niet de hele dag regen . Maar het is nog te nat buiten om echt wat te doen . Denk dat nog wel even zo zal blijven. Maar goed , vermaak me wel . We zijn wat aan het puzzelen en ban wat op de laptop bezig . Wat met mijn routes aan het doen die we hebben gelopen. Zijn er wel een paar he , maar goed. Kom mijn dag wel door.
De nacht was behoorlijk onrustig . Weet niet wat Casper heeft , maar de halve nacht was hij aan het draaien en onrustig. Liep steeds heen en weer , dan weer liggen , opstaan , draaien . Geen idee. Dus rond een uur of drie heb ik hem maar even boven op het land  gelaten . Het is afgeschermd , kan daar niet weg . Na een kwartiertje stond hij weer voor de deur en heb ik hem , natuurlijk , weer binnen gelaten . Je moet wat he. Geen idee wat het is , was. Vandaag maar even kijken wat hij doet . We hebben allemaal wel eens een slechte nacht.
Nu zo even eten , dan komt Kate . Dus het is donderdag . Wat de dag brengt , we gaan het zien. Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten