maandag 3 januari 2022

 Om over na te denken , mensen die , ook , niet mochten demonstreren waren onder andere Nelson Mandela en Mahatma Gandhi.En ter verduidelijking , ik ben tegen geweld, vind dat je je aan de wet moet houden . Maar dat geld voor iedereen en zeker het laatste jaar blijkt dat onze regering het niet zo nauw neemt met de wet , vandaar dit stukje .
Nu wel ik niet gelijk alle demonstranten waar in Nederland dan ook gelijk stellen met deze mensen , maar om te zeggen , je mag niet demonstreren , dus eigen schuld als je klappen krijgt, is ook wat kort door de bocht . Ook om over na te denken , de Black Live Matters demonstratie op 1 juni op de Dam. Mocht ook niet me zoveel mensen . Maar vond doorgang om dat men bang was voor ongeregeldheden. Is men nu blind, zijn dit geen ongeregeldheden ?Maar de burgemeester vond het goed, stond er , zelf, bij en keek er naar .
 Laten we ook niet vergeten dat deze regering niet heeft uitgeblonken in eerlijkheid en goede communicatieve eigenschappen . Wie de leugens van Rutte vergeten is , en de "vergeetachtigheid " net voor kerst nog van onze Hugo , moet toch nog even goed nadenken. Zag net een filmpje op Twitter van een politiehond die een demonstrant in zijn arm beet , de agent had deze hond echt niet meer in bedwang . Niet goed . Heb met de politie te doen , het zou je werk maar zijn . En als je , dom genoeg , beloofd is dat je na de vaccinatie met Janssen weer kon dansen , en je nu bedrogen uitkomt , ook dat blonk niet uit in genialiteit.
 In Israël is men nu al aan de vierde prik in een jaar toe. Helpen de prikken dus niet zo goed ??  Ook wetenschappers maken fouten , worden beïnvloed , of hebben een dubbele agenda. Wie is de Softenon , Des , Q-koorts zaak vergeten ? Hoe eerlijk is men in de Rijnmond, Dordrecht en IJmuiden  ?  Je zou er maar wonen . 
En wat denken we van Chroom 6 , asbest ? Normaal schijf ik niet zo , maar er zijn toch dingen die mij in het nieuwe jaar even van het hart moesten. Ik geloof in testen , testen en testen . En de gezondheidszorg op orde brengen . Ik wens verder iedereen veel wijsheid en een heel gezond 2022.


Note:  wie niet weet waar ik het overheb met al die aangehaalde zaken , neem eens de moeite om te Google en lees wat . Vertrouw niet zomaar wat er allemaal gezegd wordt , door wie dan ook , ook niet door mij 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten