donderdag 30 juni 2022

Donderdag

Zo, het was gisteren weer een aardige dag . Heb mijn auto gewassen , was hoog nodig . Meestal doet Kate het , maar die komt nu zaterdag en ik vond dat het nu echt tijd was. Na sommige wandelingen zie je best wel dat je wat aarde meeneemt in de auto , en nu was het echt tijd voor de stofzuiger , en dan kan je hem net zo goed helemaal wassen . Dus daar in de ochtend mee bezig geweest . Gelijk de tuin beneden van wat water voorzien . Maar gisteren niet al te veel gedaan, vind ik zelf. 
Een beetje in de schuur lopen klooien en wat zitten lezen , dus niet de hele dag bezig geweest . Moet ook wel eens he. Vandaag probeer ik weer wat meer te doen . Loop zo wie zo elke dag een rondje om te zien hoe het er voor staat en of sommige planten wat extra water nodig hebben . Is best lastig , de grond is niet overal gelijk , en op sommige plekken verdwijnt het water zo snel in de grond , terwijl op andere plekken het zeiknat is . Maar goed, we moeten het er mee doen . Klaag niet , moet ook nog eens een hoop leren . Maar toch staat er al het nodige en wordt het langzaam maar zeker elke jaar wat beter . Dus we eten er lekker van en het houd me uit de kroeg . 
Ook vandaag dus weer wat doen , het ziet er buiten weer aardige uit, zo ver je op dit tijdstip al wat kan zien. Voor nu, blijf gezond .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten